Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
1. Znajdź interesujący Cię produkt na stronie kolorowekable.pl
2. Wejdź w kartę produktu i sprawdź dostępność.
Informacja o dostępności jest podana w karcie produktu nad jego ceną.
Przykład:
Dostępność: na zamówienie, maks. 20 dni pod warunkiem dostępności w magazynie producenta
Funkcja "Ulubione" umożliwia zapisanie produktów, które Cię zainteresowały. Wszystkie produkty zostaną zebrane w jedną zakładkę i będą w niej dopóki ich nie usuniesz. Nie musisz być zalogowany, aby korzystać z tej funkcji.
Tak, przy składaniu zamówienia możesz wybrać opcję "Zamówienie jako gość".
Tak, zamówienia mailowe złożysz pisząc na e-mail: sklep@kolorowekable.pl.
Fakturę VAT otrzymasz, jeśli uzupełnisz pole "NIP EU" w zakładce "Adresy" podczas składania zamówienia.
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, w celu wyjaśnienia sytuacji. mail: sklep@kolorowekable.pl tel:+48500012457
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, w celu wyjaśnienia sytuacji. mail: sklep@kolorowekable.pl tel:+48500012457
Kurier DHL, DPD, FedEx, GLS 18,90 zł
Kurier DHL, DPD, FedEx, GLS za pobraniem 24,90 zł
InPost Paczkomaty 24/7 14,90 zł
InPost Paczkomaty 24/7 - za pobraniem 17,90 zł
InPost Kurier 18,90 zł
InPost Kurier - za pobraniem 24,90 zł
Odbiór w Pracowni Kolorowe Kable, Nowodworcowa 15, Gdynia 0zł
Tak, nasz showroom jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16. ul. Nowodworcowa 15, 81-581 Gdynia