UMMO lighting na targach Warsaw Home 2024 – relacja
-
Autor
Izabela Seliga -
data dodania
- 471 wyświetleń
Za nami targi Warsaw Home 2024, na których UMMO lighting pojawiło się z premierowymi kolekcjami. Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy zupełne nowości i kilka bestsellerowych modeli w odświeżonej odsłonie kolorystycznej. Co dokładnie działo się podczas kilku intensywnych dni tegorocznych targów? Przeczytaj i zobacz naszą relację.
Premiera sześciu kolekcji
Targi były doskonałą okazją do premierowej prezentacji aż sześciu nowych kolekcji UMMO lighting. Każda z nich wnosi świeżość do oferty marki. Designem odeszliśmy całkowicie od tego, z czego byliśmy najlepiej kojarzeni, czyli mleczno białych szklanych kloszy i głównie monochromatycznej kolorystyki. Na co dziś stawiamy? Zdecydowanie na większą różnorodność! Zarówno pod kątem form, jak i kolorów.
Kolekcja Malumi charakteryzuje się minimalistycznym, owalnym kształtem i wbudowanym panelem LED. Nowością jest użyta w projekcie intensywnie pomarańczowy, którą zastosowaliśmy po raz pierwszy w historii marki.
Kinkiety Riflo i rodzina Flumina to nasz ukłon w stronę ryflowanego szkła. Jego niewątpliwą zaletą jest załamywanie światła. Kolekcja Caponio zaskoczyła podłużnym, okrągłym kloszem przedzielonym prostym abażurem. Oprawy z tej serii pokazaliśmy w kolorze melonowym i gołębim niebieskim, który również nie pojawiał się do tej pory w palecie barw marki UMMO lighting.
Kolekcja Funsui, złożona z żyrandola, kinkietu i lampy stołowej, bazuje na standardowych żarówkach E14, lecz w zupełnie inny sposób. W tej linii bawimy się finezyjnymi metalowymi łukami, które przybierają bardzo elegancką formę podbitą przez granatową kolorystykę. Seria Senkei składa się z wąskiego, wydłużonego metalowego abażura z wbudowanym panelem LED, dzięki czemu prezentuje się niezwykle nowocześnie.
Bestsellerowe modele w nowych kolorach
Postanowiliśmy odświeżyć kilka bestsellerów Ummo lighting. Kolekcje Rokke, Supuru i Plaat zyskały zupełnie nowe wersje kolorystycznych. Kolekcja Rokke pojawiła się na naszym standzie w aż 6 wariantach - granatowym, różowym, błękitnym, oliwkowym, żółtym i czerwonym.
Zaprezentowaliśmy dwukolorowe kinkiety Supuru - łącznie zmiksowaliśmy aż 6 kolorów w 14 różnych zestawieniach. Z kolei lampy wiszące Plaat goście stoiska mogli zobaczyć w dwóch odsłonach - oliwkowej i granatowej.
Nasz zwrot w kierunku kolorów spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Odwiedzający strefę Ummo lighting chętnie fotografowali ścianki z kolorowymi lampami, a nawet robili sobie sesje na ich tle.
Niedawne nowości i dobrze znane kolekcje
Na naszym stoisku odwiedzający mogli zobaczyć ostatnio wprowadzone kolekcje Yottsu i Jingu, a także model Rokke Stone – czyli kamienny wariant przebojowego kinkietu. Te propozycje już dawały przedsmak, tego jak ewoluuje portfolio UMMO lighting.
Na standzie nie zabrakło też znanych i lubianych kolekcji Torni i Sallo. Jedna ze ścianek została poświęcona lampom z serii Epli Mini o podwyższonej wodoszczelności. Cały czas rozwijamy ofertę oświetlenia IP44, które cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów.
O stoisku
Tym, co z pewnością przyciągało do naszego stoiska kolejnych odwiedzających pawilon z oświetleniem, były kolory! Tegoroczna strefa marki była pełna kolorów, dzięki lampom i niebiesko-różowej aranżacji standu. Wielokrotnie usłyszeliśmy, że nasza ekspozycja jest najładniejsza na całych targach, a nie tylko wśród wystawców oświetlenia. Pokazało nam to, że tygodnie ciężkiej pracy opłaciły się.
Zadbaliśmy również o materiały promocyjne. Na gości czekały katalogi, ulotki, próbniki oraz płócienne torby. Wszystkie gadżety cieszyły szybko rozeszły się. Tylko w ciągu pierwszych dwóch dni rozdaliśmy aż 1000 ulotek.
Nowe kontakty
Obecność na Warsaw Home 2024 nie tylko pozwoliła nam na prezentację produktów, ale także na zbudowanie nowych relacji biznesowych. Rozdaliśmy kilkaset wizytówek, nawiązując kontakty z potencjalnymi klientami i partnerami, w tym wieloma z zagranicy.
Wszyscy, którzy kojarzyli markę ze stonowanej kolorystyki, bardzo pozytywnie zareagowali na ten zwrot w ofercie. Z bardzo dobrym przyjęciem spotkały się również lampy z wbudowanymi modułami LED, jak Malumi, Yottsu czy Senkei. W trakcie targów sprzedaliśmy aż 13 lamp z ekspozycji, co pokazało nam, że nowe kolekcje przypadły do gustu uczestnikom targów.
Podsumowanie
Targi Warsaw Home w tym roku były dla nas jeszcze bardziej udane niż poprzednie. Nasze kolorowe stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, a nowości skradły wiele serc. Przeprowadziliśmy masę inspirujących rozmów i pozyskaliśmy nowe kontakty. Pozostaje nam tylko powiedzieć: do zobaczenia w przyszłym roku!