COVID-19 - ZASADY FUNKCJONOWANIA SKLEPU

 

Mimo trudnej sytuacji, związanej z pandemią COVID-19, nasz sklep internetowy pracuje normalnie. Zamówienia realizujemy na bieżąco, bez jakichkolwiek opóźnień. Możecie je składać bezpośrednio przez stronę www albo kontaktując się z nami e-mailowo, telefonicznie lub na Messengerze. Dział Obsługi Klienta (tel.: +48 500-012-457; e-mail: obslugaklienta@kolorowekable.pl) jest do Waszej dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00, a w piątki od 8:00 do 14:00. Zamawianie przez Internet to obecnie jeden z najbezpieczniejszych sposobów na robienie zakupów. Dlatego serdecznie zapraszamy do składania zamówień za pośrednictwem naszej strony KoloroweKable.pl. Zostając w domu i ograniczając bezpośredni kontakt do minimum, nie narażacie zdrowia swojego oraz innych.

 

Pandemia COVID-19 wymusza jednak na nas zmianę niektórych elementów związanych z naszą pracą oraz wysyłkami:

 

Po wcześniejszym ustaleniu z odbiorcą, kurier może dostarczyć przesyłkę pod drzwi bez konieczności złożenia podpisu przy doręczeniu. Takie rozwiązanie zapewni Ci maksymalną ochronę podczas odbioru przesyłki, zarówno Tobie, jak i kurierowi.

 

Jeśli chodzi o przesyłki za pobraniem, nic się nie zmieniło. Wciąż są normalnie dostępne, jednak do ich opłacania zalecamy używać płatności bezgotówkowych, takich jak BLIK czy karta kredytowa lub debetowa. DPD Polska i paczkomaty InPost udostępniają wszystkim swoim Klientom opcję elektronicznej płatności w przypadku przesyłki za pobraniem.

 

Nie realizujemy zamówień na adresy: szkół, przedszkoli, żłobków, uczelni wyższych oraz ośrodków i instytucji kultury, poradni szkolno–pedagogicznych, obiektów sportowych, ogrodów zoologicznych (chyba że dana placówka funkcjonuje normalnie).

  

Odbiór paczek w innym miejscu niż adres podany podczas składania zamówienia, np. w oddziale firmy kurierskiej, może okazać się niemożliwy.

 

W trosce o bezpieczeństwo naszych pracowników, ich rodzin i klientów ograniczyliśmy odbiór osobisty zamówień w siedzibie naszej pracowni przy Nowodworcowej 15 w Gdyni. Z tych samych przyczyn postanowiliśmy zamknąć do odwołania Sklep Stacjonarny.

 

Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy jedynie po wcześniejszym umówieniu (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem). Możecie zadzwonić pod numer 736-812-848 albo skontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie lub e-mailowo. Ustalimy dogodny dla obu stron termin odbioru w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Dział sprzedaży pracuje zdalnie, dlatego istnieje prawdopodobieństwo, że Dział realizujący zamówienia stacjonarnie nie wyda Wam paczki, jeśli nie otrzyma wcześniej informacji o dacie odbioru w pracowni.

 

Zależy nam na tym, żeby zachować ciągłość produkcji, dlatego podzieliliśmy dział realizacji zamówień na dwa zespoły, które nie mają ze sobą kontaktu. Pracownicy i współpracownicy naszej firmy otrzymali instruktaż, zawierający zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, wsparty odpowiednimi instrukcjami graficznymi. Zostali także poinformowani o zasadach postępowania w okresie zwiększonych zachorowań na choroby wirusowe i zobowiązani do przestrzegania zaleceń nadzoru sanitarnego.

 

Zachęcamy Was do regularnego odwiedzania tego miejsca i przeczytania całej zawartości. Na bieżąco umieszczamy tutaj wszystkie aktualne informacje, które mogą dotyczyć Waszych zamówień. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku braków towaru lub pojawienia się opóźnień - ze względu na sytuację, mogą wystąpić nieoczekiwane przesunięcia w terminach dostaw.

 

Zdrowie naszych pracowników i wspólne dobro społeczeństwa stawiamy na pierwszym miejscu. Dziękujemy Wam za wybór naszego sklepu oraz za szczególną współpracę w tym trudnym okresie. Mamy nadzieję, że tak jak zawsze, będziecie zadowoleni z zakupów.