Marka UMMO na targach The Hotel Show Dubai 2021 - relacja

Marka UMMO na targach The Hotel Show Dubai 2021 - relacja

Kurz pustyni zdążył już opaść... Jednak wciąż trudno nam ostudzić emocje po targach The Hotel Show Dubai. W tym roku jako jedna z 11 pomorskich firm mieliśmy przyjemność zaprezentować się na tym ekskluzywnym wydarzeniu. Od 31 maja do 2 czerwca goście targów mogli oglądać oświetlenie marki UMMO. W tym czasie zawarliśmy wiele wspaniałych znajomości, przeprowadziliśmy dziesiątki fascynujących rozmów, a przede wszystkim złapaliśmy oddech po pandemicznej izolacji. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy szczegółową relację z The Hotel Show w Dubaju wraz ze zdjęciami. Łapcie!

 

 

Pomorska reprezentacja na The Hotel Show Dubai

 

Kilka słów wprowadzenia o targach The Hotel Show w Dubaju. Ten event to największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie z branży hospitality, budowy i wyposażenia obiektów hotelowych, które odbywa się na Bliskim Wschodzie. W tym roku Polska uzyskała status kraju partnerskiego The Hotel Show Dubai. Współpraca ma na celu wzmocnić relacje biznesowe pomiędzy Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi. 

 

 

Co roku na targach w Dubaju spotykają się dystrybutorzy, deweloperzy, architekci, właściciele hoteli i managerowie z całego świata, żeby poznać różnego rodzaju rozwiązania dla hoteli i SPA. Wśród stoisk znajdziemy kompleksowe wyposażenie, czyli meble, oświetlenie, podłogi, dekoracje, ceramikę. Na targach pojawiają się także wystawcy, proponujący projekty, budowy, a nawet oprogramowania. 

 

 

W tegorocznej edycji, dzięki wsparciu Agencji Rozwoju Pomorza, mogliśmy z dumą reprezentować nasz region. Oprócz marki UMMO, na Targach The Hotel Show Dubai 2021 wzięły udział firmy: Pasion Meble, Luvt, Sterillab, Proteh Glassdeep, Baranska Design, Polaszek meble, Luvt, WentLux, FitnessWell, Jakusz, Art-Meta. 

 

 

Wrażenia z The Hotel Show w Dubaju

 

Targi The Hotel Show Dubai 2021 były stosunkowo niewielkie w porównaniu do rozmachu i bogactwa, jakim przywitała nas stolica Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jednak nie rozmiar miał znaczenie, a treść - tej nie zabrakło. Stoisko UMMO cieszyło się na tyle dużym zainteresowaniem, że całość targów obeszliśmy dość pobieżnie.  Zaskoczyła nas dynamika samego Dubaju, nowoczesność i tempo, w jakim się rozrasta. Wspaniale było poznać tak wiele nowych osób i wymienić się z nimi pomysłami. Przez lockdown już niemal zapomnieliśmy, jak dobrze zanurzyć się na chwilę w innej kulturze. Ale też spocić się w 50 stopniowych upałach... Polskie lato jednak traktuje nas łaskawiej :) 

 

 

Dubaj to miasto pełne możliwości, ultranowoczesnego designu, które czerpie również z lokalnych tradycji, tworząc niepowtarzalny klimat. Próżno szukać tu zniszczonych i zaniedbanych przestrzeni. Szczerze mówiąc, czuliśmy się trochę jak w Disneylandzie. Wszystko wydawało się tak piękne, że aż nierzeczywiste. Targi pokazały nam, czym jest otwartość - w jednym miejscu spotykają się mieszkańcy z różnych zakątków świata. Nie zabrakło też znajomych twarzy z Polski. Pandemia sprawiła, że pierwszy raz od dłuższego czasu mieliśmy okazję porozmawiać - śmiesznie się złożyło, że aż w tak odległym miejscu. Z przyjemnością wymieniliśmy się doświadczeniami i spostrzeżeniami z kolegami z branży.

 

 

Fantastyczny odbiór marki UMMO w Dubaju

 

Feedback, jaki odebraliśmy na temat lamp UMMO, utwierdził nas, że podążamy właściwą ścieżką. Otrzymaliśmy gratulacje nawet z rąk konkurencji :) Mimo prostych form i oszczędnej kolorystyki, nasze oświetlenie bardzo podobało się uczestnikom targów. Lampy UMMO stanowiły sporą przeciwwagę dla przepychu i dekoracyjności, które dominują w Dubaju. Jest jednak wiele miejsc, w które doskonale się wpisują minimalistyczne lampy UMMO. Łącznie z hotelem, w którym nocowaliśmy podczas eventu. Ogrom ciepłych słów otrzymanych na targach The Hotel Show Dubai dał nam wiatru w żagle i jeszcze bardziej zmotywował do dalszego rozwoju. 

 

 

Jedno stoisko dla tylu firm z Pomorza okazało się sporym wyzwaniem. Mimo dużego stłoczenia, a przez to niemałego zamieszania, odwiedzający chętnie zatrzymywali się u nas na dłużej. W efekcie katalogi znikały jak świeże bułeczki. 

 

 

Dalsze plany 

 

Targi The Hotel Dubai Show z pewnością zachęciły nas do wejścia na rynek bliskowschodni oraz do udziału w innych zagranicznych targach. Uważamy, że warto promować polskie marki na arenie międzynarodowej. Jesteśmy małą częścią rynku, jednak jak się okazuje bardzo ważną. Na razie patrzymy bliżej, dlatego ruszamy na dalszy podbój Europy. Czym to zaowocuje? Mamy nadzieję, że wkrótce podzielimy się z Wami dobrymi informacjami.

 

 

Tymczasem już pod koniec października spotkacie markę UMMO na targach Warsaw Home. Tam zaprezentujemy nową kolekcję lamp i kilka dobrze znanych modeli w nowej odsłonie. Do zobaczenia!

 

Leave a reply