REKLAMACJE I ZWROTY

 

W sklepie kolorowekable.pl najważniejsze jest zadowolenie Klientów. Dlatego jeśli zakupione produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz zwrócić je do sklepu w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Bez zbędnych pytań pieniądze zostaną zwrócone na wskazany rachunek bankowy.

 

REKLAMACJE 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. 

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, sprawdź przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku uszkodzenia towaru spisz z kurierem protokół szkody. Kurier posiada ze sobą odpowiednie formularze.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

    Adres do odesłania przesyłki:

    Showroom kolorowekable.pl
    Zofii Nałkowskiej 22, 81-597 Gdynia
    Telefon: +48500012457

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@kolorowekable.pl lub telefonicznie: 502642320 / 505997602. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

ZWROTY

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wypełnij "Formularz odstąpienia od umowy", którego papierowy wzór został zamieszczony pod adresem: Formularz odstąpienia lub w formie elektronicznej pod adresem: Elektroniczny formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 30 dni.

  2. Odeślij zakupiony produkt. Zapakuj starannie towar, tak aby nie został uszkodzony podczas transportu. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

    Adres do odesłania przesyłki:

    Showroom kolorowekable.pl
    Zofii Nałkowskiej 22, 81-597 Gdynia
    Telefon: +48500012457

  3. W ciągu 14 dni jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu, a na podany numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.